Formy dostawy

Przesyłki kurierskie

Usługa standardowa do 48h.

Przesyłki dostarczane są w ciągu 24h w dni robocze. W razie nieobecności adresata lub braku kontaktu z adresatem dostarczenie przesyłki może wydłużyć się do 48 h.

Usługi dodatkowe

Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 12.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 9.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

 

Dane do wysyłki

Bardzo prosimy o dokładne podanie adresu doręczenia w formularzu zamówień oraz numeru telefonu kontaktowego dla kuriera.

 

Monitorowanie przesyłki

Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany podczas zamówienia adres. Status przesyłki można śledzić na stronie www.ups.com lub http//monitoring.poczta-polska.pl

 

Zaginięcie, reklamacja przesyłki kurierskiej

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą zawartość.

Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.

W przypadku potwierdzonego przez kuriera zaginięcia przesyłki klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.

 

Przesyłki zagraniczne

Przesyłka zagraniczna nadawana jest po wpłacie na konto całej należności zamówienia.

Reklamacja przesyłki zagranicznej odbywa się według ogólnych warunków świadczenia usług kuriera dostępnych na stronie www.ups.com

 

Przesyłki pocztowe

Przesyłka pocztowa nadawana jest jako list polecony ekonomiczny lub priorytetowy z zadeklarowaną wartością na równowartość zamówienia.

Przesyłki pocztowe dostarczane są w terminie od 1 do 14 dni kalendarzowych.

 

Monitorowanie przesyłki:

Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany w zamówieniu adres. Możliwe jest monitorowanie przesyłki pocztowej na stronie http//monitoring.poczta-polska.pl

 

Zaginięcie, reklamacja przesyłki pocztowej

Wszystkie przesyłki pocztowe są ubezpieczone na całą zawartość.

Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.

W razie jakichkolwiek wątpliwości co do stanu technicznego odbieranej przesyłki prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny pod numer 730 840 357.

W przypadku zaginięcia przesyłki potwierdzonego przez Pocztę Polską klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.