Usługa standardowa do 48h.
Przesyłki dostarczane są w ciągu 24h w dni robocze. W razie nieobecności adresata lub braku kontaktu z adresatem dostarczenie przesyłki może wydłużyć się do 48 h.
Usługi dodatkowe
Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 12.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl
Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 9.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl
Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę. Więcej informacji: azur@opoczta.pl
Bardzo prosimy o dokładne podanie adresu doręczenia w formularzu zamówień oraz numeru telefonu kontaktowego dla kuriera.
Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany podczas zamówienia adres. Status przesyłki można śledzić na stronie www.ups.com lub http//monitoring.poczta-polska.pl
Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą zawartość.
Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.
W przypadku potwierdzonego przez kuriera zaginięcia przesyłki klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.
Przesyłka zagraniczna nadawana jest po wpłacie na konto całej należności zamówienia.
Reklamacja przesyłki zagranicznej odbywa się według ogólnych warunków świadczenia usług kuriera dostępnych na stronie www.ups.com
Przesyłka pocztowa nadawana jest jako list polecony ekonomiczny lub priorytetowy z zadeklarowaną wartością na równowartość zamówienia.
Przesyłki pocztowe dostarczane są w terminie od 1 do 14 dni kalendarzowych.
Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany w zamówieniu adres. Możliwe jest monitorowanie przesyłki pocztowej na stronie http//monitoring.poczta-polska.pl
Wszystkie przesyłki pocztowe są ubezpieczone na całą zawartość.
Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.
W razie jakichkolwiek wątpliwości co do stanu technicznego odbieranej przesyłki prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny pod numer 730 840 357.
W przypadku zaginięcia przesyłki potwierdzonego przez Pocztę Polską klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.