Dzisiaj promocja!
×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Formy dostawy

Przesyłki kurierskie

Usługa standardowa do 48h.

Przesyłki dostarczane są w ciągu 24h w dni robocze. W razie nieobecności adresata lub braku kontaktu z adresatem dostarczenie przesyłki może wydłużyć się do 48 h.

Usługi dodatkowe

Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 12.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

Możliwość dostarczenia przesyłki kolejnego dnia roboczego do godziny 9.00. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

Istnieje możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę. Więcej informacji: azur@opoczta.pl

 

Dane do wysyłki

Bardzo prosimy o dokładne podanie adresu doręczenia w formularzu zamówień oraz numeru telefonu kontaktowego dla kuriera.

 

Monitorowanie przesyłki

Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany podczas zamówienia adres. Status przesyłki można śledzić na stronie www.ups.com lub http//monitoring.poczta-polska.pl

 

Zaginięcie, reklamacja przesyłki kurierskiej

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą zawartość.

Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.

W przypadku potwierdzonego przez kuriera zaginięcia przesyłki klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.

 

Przesyłki zagraniczne

Przesyłka zagraniczna nadawana jest po wpłacie na konto całej należności zamówienia.

Reklamacja przesyłki zagranicznej odbywa się według ogólnych warunków świadczenia usług kuriera dostępnych na stronie www.ups.com

 

Przesyłki pocztowe

Przesyłka pocztowa nadawana jest jako list polecony ekonomiczny lub priorytetowy z zadeklarowaną wartością na równowartość zamówienia.

Przesyłki pocztowe dostarczane są w terminie od 1 do 14 dni kalendarzowych.

 

Monitorowanie przesyłki:

Informacje o numerze przesyłki zostaną przesłane drogą mailową na wskazany w zamówieniu adres. Możliwe jest monitorowanie przesyłki pocztowej na stronie http//monitoring.poczta-polska.pl

 

Zaginięcie, reklamacja przesyłki pocztowej

Wszystkie przesyłki pocztowe są ubezpieczone na całą zawartość.

Przy odbiorze prosimy sprawdzić zawartość oraz stan techniczny odbieranej przesyłki.

W razie jakichkolwiek wątpliwości co do stanu technicznego odbieranej przesyłki prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny pod numer 730 840 357.

W przypadku zaginięcia przesyłki potwierdzonego przez Pocztę Polską klient ma prawo do ponownej wysyłki (jeżeli towar jest dostępny) bądź wysyłki innego towaru o równowartości wcześniejszego zamówienia.